eline-in-ethiopie.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo allemaal!

Nog maar 20 dagen en dan is het toch echt zover. Dan gaan we voor twee maanden naar Ethiopie.

Om op de hoogte te blijven van alles wat we doen in Ethiopie deze reisblog. Hier plaats ik zoveel als ik kan verhalen over de tijd daar. Ook zal ik er af en toefoto'sop zetten en er komt ook altijd eenkaartbij zodat jullie allemaal kunnen zien waar ik ben!

Als je eerst nog meer wil lezen over de reis die we gaan maken moet je naarhet profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reisblog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Xx Eline

Reacties

Reacties

Monique van huis

Lieve Eline, ik ben blij dat ik heb gezien waar je naar toe gaat, is wel gerustellend. Heel heel veel plezier en doe de groetjes aan Amber

opa en oma de haas

Zoals je ziet, is het gelukt. We gaan je volgen. Heeeel
interessant.
We wensen je een heel fijne en leerzame tijd, maar ook geniet ervan.
liefs opa en oma xxxxxxxxx

opa en oma

we hebben alles weer gelezen en foto,s gezien.
heel leuk. Je moeder gesproken, die had geskyped. was er erg blij mee. ga zo door. we wachten op de volgende berichtjes.
dikke kus van : opa en oma XXXXXXXXXXXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!